Egy hete startolt a BioTech youtube csatornáján az Életünk legjobb formája című videósorozat beharangozója és 6 napja érkezett az első rész is. A majd 18 perces rész reklámnak indult, majd életmódváltás promó lett, ami reality-ként végződött. Alapkoncepciója, hogy görbe tükröt mutatva magyarországi cégüknek, saját alkalmazottjait vonja be digitális életmódváltó programjába.
15-en a résztvevők közül abba is beleegyeztek, hogy kamerák kísérjék végig azt a 12 hetet, amit az életmódváltás oltárán áldoznak fel. Az első rész – Minden kezdet nehéz – elején a kiválasztottak kitöltenek egy online tesztet, amiben étkezésükkel, testmozgássukkal és életstílusukkal kapcsolatos kérdésekre kell válaszolniuk.
Egy ilyen kérdőív kitöltése közben szeret csalni az ember: egy-két edzéssel többet ír be a heti adaghoz, és annak ellenére, hogy ülő munkát végez, rendszeres testmozgást jelöl be a választható szövegek közül. A videóban megjelenők ezzel ellentétben őszinték. Nem csak hozzánk, a nézőhöz, de önmagukhoz is, olykor nevetve konstatálják, ha a program nem kívánt eredményeket közöl velük. Ez a hozzáállás motivációként is szolgálhat azoknak, akik el szeretnék kezdeni az életmódváltást.
Az edzésterv mellett természetesen néhány saját gyártású termékről is szó esik, ám ez a videó kis részében van csak jelen. Mindezek mellett bemutatják a szakértőket, akik a program keretein belül fogják segíteni hőseinket, az életmódváltókról megosztott rövid történeteket pedig reality jelleget kölcsönöznek a műsornak. A reklám és nézettségfenntartó elemek közben kiszólnak a szakemberek, hasznos tanácsokat adnak az életmódváltás előtt álló nézőknek. Ezzel a kezdeményezéssel a BioTech-nek sikerült valós értéket közölnie, ami nem csak új fogyasztókat hozhat, de tényleg segíthet a változás elkezdésében.
Forrás: https://www.youtube.com/@BioTechUSAChannel