Dr. Eszlári Péter

Szakrendelés: szülészet-nőgyógyászat

Kérdezéshez kérjük, jelentkezzen be!

Bemutatkozás: Szülész-nőgyógyász szakorvos vagyok.
Bicskén és Oroszlányban szakrendelek.
Tatabányán és Csákváron magánrendelek.
A betegek kórházi ellátását Tatabányán a Szent Borbála Kórházban végzem.
Amennyiben szeretné felvenni velem a kapcsolatot, emailben és mobiltelefonon is megteheti.

Dr. Eszlári Péter

Kérdések és válaszok

Illés Szilvia (28 éves nő) | időpont: 2010. október 5. 17:51

Tisztelt Doktor Úr!
Tudna nekem választ adni egy kérdésre? 18 éves vagyok, fürdés közben észrevettem a mellbimbóm felett egy csomót..nagyon megijedtem. Mi lehet ez?
Válaszát előre is köszönöm.

Dr. Eszlári Péter | időpont: 2010. október 14. 18:07

Üdvözletem!

Sajnos erre a kérdésre vizsgálat nélkül nem lehet választ adni. Érdemes lenne emlő ultrahang vizsgálatot végezni, hogy ott is látható-e az elváltozás.

Tisztelettel, Dr. Eszlári Péter

Illés Szilvia (28 éves nő) | időpont: 2010. október 5. 17:51

Tisztelt Doktor Úr!
Tudna nekem választ adni egy kérdésre? 18 éves vagyok, fürdés közben észrevettem a mellbimbóm felett egy csomót..nagyon megijedtem. Mi lehet ez?
Válaszát előre is köszönöm.

Dr. Eszlári Péter | időpont: 2010. október 14. 18:08


cseri mária (50 éves nő) | időpont: 2010. október 5. 17:51

Tisztelt Doktorúr.40 éves vagyok szedem a Divina gyógyszert, de a fehéreket beszedtem. nemérzem jól magam nagyon fájnak a melleim .hasam.Megszeretném kérdezni hogy neme lehet abbahagyni vagy végig kell szedni?Cseriné

Dr. Eszlári Péter | időpont: 2010. október 14. 18:15

Üdvözletem!

Ha rosszul érzi magát, hagyja abba, és forduljon orvoshoz, hogy megbeszéljék a további lehetőségeket.

Tisztelettel, Dr. Eszlári Péter

Kiss Piroska (34 éves nő) | időpont: 2010. augusztus 30. 20:46

Tisztelt Dr. Úr!
Menstruációm 6-7 napig tart! Utána még 4-6 napig barnás folyásom van! Sokáig azt hittem a miómáimtól van, de most akihez járok nőgyógyász, ő azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy nehezen válik le a méhnyálkahártya, ne foglalkozzak vele! De ez nem normális hogy 10-12 napig folyik belőlem valami! Mitől van ez, és mit lehet ezzel tenni?
Köszönettel:...

...Piroska

Dr. Eszlári Péter | időpont: 2010. szeptember 1. 16:18

Üdvözletem!

Meg lehetne próbálni fogamzásgátló tablettát szedni, az beállíthatná a mensesét. Ha azt nem szeretne, akkor Norcolut kúrát megpróbálni 2-3 hónapig. Lehet, hogy ezek segítenének helyre hozni a vérzését.
Tisztelettel, Dr. Eszlári Péter

Serfőző Ágnes (39 éves nő) | időpont: 2010. augusztus 26. 11:18

Tisztelt Doktor Úr!
Érdeklődnék, hogy méhen kívüli terhességgel miatti műtét után ( baloldali petevezető csonkolás történt) vagyok. Kontrollnál minden rendben volt, 2 hónap utáni véreredményem jó. Most telt le a javasolt 3 hónap várakozás, rendes vérzésem 29-31 nap között változott, érdeklődnék, hogy kell-e további vizsgálat mielőtt újra próbálkozunk babával?
Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelettel: serike81

Dr. Eszlári Péter | időpont: 2010. augusztus 26. 16:30

Üdvözletem!

Nem szükséges semmilyen vizsgálat. Nyugodtan lehet próbálkozni.
Tisztelettel, Dr. Eszlári Péter


  1. Pajzsmirigy betegségek, hipo- és hipertireózis
    összesen 42 kórtörténet, legújabb: Csabyka33
  2. Méhgyulladás
    összesen 5 kórtörténet, legújabb: Rita0223

  1. Kaposi Mór Oktató Kórház Mosdósi Telephely
    (14 db), legújabb: gyurcsek
  2. Szent Lázár Megyei Kórház
    (15 db), legújabb: dudu2001@freemail.hu