Dr Závori Zsuzsanna

Szakrendelés: pszichiátria

Kérdezéshez kérjük, jelentkezzen be!

Bemutatkozás: Dr Závori Zsuzsanna
psychiater főorvos
rendelés: Jászberény,Szövetkezet u. 5. fsz 1. Szerda 13-17 ig, Csütörtök 8-10 ig
Bejelentkezés telefonon: 06/30-900-33-53
Specialitás: PszichiátriaGyógyszeres kezelés (Depresszió, Pánikbetegség, Kényszerbetegség, Szorongásos betegségek, Mániás-Depresszió, Skizofréniák, Időskori pszichiátriai betegségek, Szellem fogyatékosság-magatartászavarral, alkoholproblémák.....) egyéni terápiák, családterápia, pár-terápia, relaxációs terápiák....

Dr Závori Zsuzsanna

Kérdések és válaszok

Pető Edina (40 éves nő) | időpont: 2019. február 10. 20:49

Tisztelt Doktornő!

Szeretném a tanácsát kérni. 40 éves nő vagyok, évek óta fejfájással küzdök. Van időszak, 2-3 hét, amikor megszűnik, jobb lesz, de aztán újra naponta fáj a fejem tompán vagy 3-4 naponta erősen. Voltam neurológusnál, volt koponya MR, szemvizsgálat, nyaki rötgen, kardiológiai vizsgálat, de apró eltérésektől eltekintve nem találták a fejfájásom okát. Antidepresszánst javasoltak, holott nem vagyok depressziós....

...Van-e más megoldás?

Emellett sokszor vagyok feszült, olykor megmagyarázhatatlanul. Agyalok sokat, nehezen döntök, érzem, hogy az idegrendszerem nem bírja már úgy a terhelést. Apró történések is kibillentenek az egyensúlyomból, olyankor rosszul alszom.

Voltak nehéz, depressziós időszakaim, de úgy vettem észre, a fejfájás nem függ ezzel össze. Ha jól vagyok lelkileg, akkor is fáj a fejem.
Jelenleg vannak céljaim, vannak töltődést segítő hobbijaim, nem vagyok életunt, a munkám is elfogadható. A fejfájás gátol sokszor abban, hogy úgy éljem az életem, ahogy szeretném.
Sokszor úgy érzem, így nem bírom tovább, hogy ennyire kínoz a fejem.
Létezik olyan gyógyszer erre, ami nem tesz úgymond függővé, hogy abba sem tudom majd hagyni és nincs kellemetlen mellékhatása ( pl. Hízás)
Lehetséges meggyógyulnom gyógyszerrel és idővel elhagyhatom vagy folyamatos gyógyszerszedéssel kell(ene) élnem?

Félek ettől...
Kérem, segítsen!
Köszönöm előre is szíves válaszát!

Ani

Dr Závori Zsuzsanna | időpont: 2019. február 11. 6:31

Nos úgy tűnik kétszer küldte el a kérdését. A választ egyszer leírtam

Pető Edina (40 éves nő) | időpont: 2019. február 10. 20:48

Tisztelt Doktornő!

Szeretném a tanácsát kérni. 40 éves nő vagyok, évek óta fejfájással küzdök. Van időszak, 2-3 hét, amikor megszűnik, jobb lesz, de aztán újra naponta fáj a fejem tompán vagy 3-4 naponta erősen. Voltam neurológusnál, volt koponya MR, szemvizsgálat, nyaki rötgen, kardiológiai vizsgálat, de apró eltérésektől eltekintve nem találták a fejfájásom okát. Antidepresszánst javasoltak, holott nem vagyok depressziós....

...Van-e más megoldás?

Emellett sokszor vagyok feszült, olykor megmagyarázhatatlanul. Agyalok sokat, nehezen döntök, érzem, hogy az idegrendszerem nem bírja már úgy a terhelést. Apró történések is kibillentenek az egyensúlyomból, olyankor rosszul alszom.

Voltak nehéz, depressziós időszakaim, de úgy vettem észre, a fejfájás nem függ ezzel össze. Ha jól vagyok lelkileg, akkor is fáj a fejem.
Jelenleg vannak céljaim, vannak töltődést segítő hobbijaim, nem vagyok életunt, a munkám is elfogadható. A fejfájás gátol sokszor abban, hogy úgy éljem az életem, ahogy szeretném.
Sokszor úgy érzem, így nem bírom tovább, hogy ennyire kínoz a fejem.
Létezik olyan gyógyszer erre, ami nem tesz úgymond függővé, hogy abba sem tudom majd hagyni és nincs kellemetlen mellékhatása ( pl. Hízás)
Lehetséges meggyógyulnom gyógyszerrel és idővel elhagyhatom vagy folyamatos gyógyszerszedéssel kell(ene) élnem?

Félek ettől...
Kérem, segítsen!
Köszönöm előre is szíves válaszát!

Ani

Dr Závori Zsuzsanna | időpont: 2019. február 11. 6:28

Tisztelt Kérdező!

Nos a fejfájás lehet a depresszónak is az egyik tünete. Mint írja gyakran feszült is. Nem lehetetlen, hogy mégis psychés oka van a fájdalmának. Ahhoz hogy pontos diagnózist kaphasson részletes psychiátriai vizsgálatra lenne szükség. Nagyon fél az gyógyszerektől, ezt megértem, de ma már olyan készítményeket használunk a depresszió kezelésére, amihez nem lehet hozzászokni. A legkorszerűbb gyógyszerek már...

...nincsenek hatással az étvágyra sem, így nincs súlynövelő mellékhatásuk sem. Nyugodtan keressen fel egy psychiátert és vizsgáltassa meg magát.
Szívélyes üdvölettel Dr Závori Zsuzsanna

Kiss Enikő (38 éves nő) | időpont: 2019. február 9. 10:53

Tisztelt Doktornő!
Már három hónapja szedem a brintellixet raggel 1 szemet pánikbetegsègre ès depreszióra. Nem igazán hat. Van hogy kis időre kicsit jobb de inkább nem. Novemberbe ès decemberbe semmi javulást nem èreztem, vagyis talán volt egy kèt nap hogy jobb volt már-már azt hittem vègre vège azután megint vissza. A depresziótól ment a hasam fogytam 5kilót. Január kicsit jobb...

...volt. Most megint napok óta rosszúl vagyok, újra jönnek a pánikok ès a depreszió. Megint csak ezen pörög az agyam, a hasmenès is kiujult. Lehet hogy nem jó nekem ez a gyógyszer? Règen szedtem az asocilopram sandozt az jó volt, de letettem mert jól voltam. Vagyis azt hittem. Most aa aszexualitás miatt lett ez a gyógyszer felírva, de azon a tèren sem változott semmi. Egyáltalán nem megy a szex lassan 7ève pedig a párom igènyelnè. 39 èves vagyok 3gyerkőccel. Meg kell gyógyulnom!!! Èrdemes mèg várni a gyógyszet hatását vagy inkább váltani kellene? Sokat sportolok, minden nap 5órakor 40perc eliptikus trèner utánna 30 perc erönlèti edzès. Mióta a brintellixet szedem a szivem is össze vissza kalapál egèsz nap. Ez lehet a gyógyszettől? Válaszait nagyon szépen köszönöm!

Dr Závori Zsuzsanna | időpont: 2019. február 9. 14:31

Tisztelt Kérdező!
Nos a Brintellixnek nincs befolyása sem a szexre, sem a testsúlyra. Ha önnek nincs 7 éve szexuális élete az nagy gond nem csak önnek, de a párjának is. Javaslom keressen fel ( a párjával együtt) egy sexuálterapeutát.
Üdvözlettel Dr Závori Zsuzsanna

Gregóczkiné V.Mónika (34 éves nő) | időpont: 2019. január 31. 19:19

Tisztelt Doktornő!
Érdeklődnék hogy a férjem Antaethyl -t szed.Most kezdte el és az lenne a kérdésem hogy ehet e savanyúságot ha igen akkor mire kell figyelni.A haszálati útmutatóban ez nem szerepel.Köszönöm a válaszát!

Dr Závori Zsuzsanna | időpont: 2019. február 2. 11:10

Tisztelt kérdező!

Az Antaethyl tabletta szedésének ideje alatt erős savakat nem tanácsos fogyasztani, mert ugyanúgy reakcióba lépnek a gyógyszerrel, mint az alkohol.Ilyen pl. Az ecet.
Lehet enni gyenge savat. Ilyen pl. A citromlével készült saláták.
Kitűnő saláták készíthetők így is.
Üdvözlettel Dr Závori Zsuzsanna

Rencsike1999 (33 éves nő) | időpont: 2019. január 24. 13:57

Tisztelt Doktornő!
Sajnos mèg mindig egész nap a betegsègeket kutatom magamon és az interneten! Most jelenleg sclerosis multiplexre gyanakszom, mivel zsibbad a bal karom és làbam, valamint úszó homàlyok vannak a szemem előtt. Idegeskedek azon is hogy az emberek észrevesznek valamit rajtam, esetleg megőrültem, megbolondultam. Rettenetes így élni nap mint nap, az antidepresszànstól a pánikrohamok megszűntek, de az egèsz napos...

...félelem megmaradt. 2,5 ève voltam koponya MR-en, akkor már észrevettèk volna ha SM gyanús lennek? Vagy azóta is kialakulhatott? 33 éves nő vagyok, aki rettegésben éli az èletét :(

Dr Závori Zsuzsanna | időpont: 2019. január 24. 20:24

Tisztelt Kérdező!

Az internet egy remek dolog, de ugye eszébe sem jutna, hogy bármelyik zongoraművész az interneten tanult meg játszani és az sem merült fel önben, hogy az orvosok az interneten tanultak meg operálni, gyógyítani....
Miért gondolja azt, hogy ön profi diagnoszta lett mert az interneten szörfözik?
A kéz zsibbadásának és a láb zsibbadásánajk is nagyon sok oka lehet....

...Ami pedig a szem elött lévő úszó homályt illeti az egyszerű üvegtest homály, amit csak akkor lát , ha fény felé néz és figyeli. Ártalmatlan elváltozás és nagyon sok embernél észlelhető.
Ami a félelmeit illeti, azt gondolom, hogy sokat figyeli a szervezete működését és gyűjti az ön által negatívnak hitt tüneteket. Javaslom, hogy kezdjen el sportolni és figyelje meg milyen szépen reagál a teste a mozgásra. Menjen el egy jó masszázsra és élvezze. Szaunázzon egy jót, a bőre ott kiválasztó szervként izzadsággal eltávolít egy csomó felesleges anyagot, igyon utána egy ön által szívesen fogyasztott ásványvizet és pihenjen egy nagyot. Ezeket igazán lehet élvezni.
Felejtse el a sclerosis multiplexről olvasottakat ne diagnosztizálja magát semkilyen betegséggel az internetről. Ha sokat böngészik fog még találni jónéhány betegséget, amivel tönkreteheti a napjait. Inkább élvezze a teste pozitív visszajelzéseit.
Dr Závori Zsuzsanna


  1. Méhgyulladás
    összesen 4 kórtörténet, legújabb: Szilvia03
  2. Vesekőbetegség
    összesen 6 kórtörténet, legújabb: janika70

  1. Országos Korányi TBC és Pulmonológiai Intézet
    (31 db), legújabb: Mohácsi György
  2. Bajcsy-Zsilinszky Kórház
    (61 db), legújabb: Gyurkó