Intézmények és értékelések

Válassza ki azt az intézményt, melyhez értékelést, véleményt szeretne felvinni, vagy amelyhez kapcsolódóan kíváncsi a többi felhasználó tapasztalataira, történeteire!

Nógrád | Szent Lázár Megyei Kórház

Cím: 3100 Salgótarján, Füleki út 54-56.
Telefon: +3632522000
E-mail: informatika@szimk.hu
Web: http://www.szlmk.hu/
Értékelések átlaga: 3,58

Értékelések

dudu2001@freemail.hu (53 éves nő) Budapest, 1 kórház értékelés | időpont: 2020. április 24. 19:52

Pozitívum: .
Negatívum: 2020.04.24. A mai napon szerettem volna édesapám állapotáról érdeklődni. Két napja a mentő vitte be. Eddig csak annyit tudtam a jelenlegi állapotárol amit ő mondott nekünk. Telefonon szerettem volna informaciót kapni. Tudomásul vettem hogy a járvány ideje alatt csak így lehet. Három órakor telefonáltam először. Nem volt egyszerű kideríteni melyik melléken érdeklődjek. A nővér kedvesen közölte hogy 4 órakor telefonáljak akkor lesz ott a kezelő orvosa. 4 órakor pedig azt hogy majd egy óra múlva próbáljam. 5 órakor mondta hogy várjak mert átkapcsol egy másik számra. A vonal megszakadt. Tehát újra próbáltam. Nem vették fel. Nem volt ezzel gondom hiszen megértem hogy most nagyon sok a dolguk. 10 percen belűl édesanyám hívott hogy az apukámhoz bement a nővér és felszólította hogy szoljon a rokonainak hogy ne hívogassák. Mivel idős emberekről beszélünk 78 és 74 évesek. Már ők úgy érzik ha én tovább hívom az osztályt akkor az neki lesz rossz. Milyen eljárás ez! Én megértően reklamálás nélkül ,a nővér álltal megadott időben telefonáltam. Olyan nehéz megérteni hogy egy idős szülő állapotát szeretnénk tudni? Hiszen a jelen helyzetben meglátogatni sem lehet. Azt meg hogy nem nekem közli hogy ne hívjam többet, hanem a beteg édesapámnak, ez egyszerűen vérlázító.
Kiszolgálás: 0,5
Komfort: 3,0
Szakértelem: 3,0
Átlag: 2,17

csrita13 (50 éves nő) Cegléd, 1 kórház értékelés | időpont: 2019. július 16. 11:55

Pozitívum: Nincs
Negatívum: Édesapámat több napig altatták az altatás után zavart állapotban ébredt. Lekerült a bel 2-re, ahol ahelyett, hogy vizsgálnák, hogy miért csökken le mindig a hemoglobin szintje csak folyamatosan nyugtatózzák. Mint kiderült megváltoztatták az inzulinadagját is mégpedig gyógyszerre. Természetesen így 14-15 a cukra, bár a belgyógyászat főorvosa szerint ők teljesen normálisat mértek a nyugtatókról leszoktatás ill. a problémák vizsgálata helyett lekötözi és v. kap enni és inni v. nem. Ami cukorbeteg esetében egyáltalán nem jó. Látogatáskor pedig ha alszik, akkor mi sem tudunk adni neki semmit. De ahogy láttuk ez senkit sem érdekel, legkevésbé a főorvost, aki szerint nincs olyan problémája, amit kezelni kellene.
Kiszolgálás: 0,5
Komfort: 0,5
Szakértelem: 0,5
Átlag: 0,50

Zsu236 (49 éves nő) Salgótarján, 1 kórház értékelés | időpont: 2018. március 16. 13:56

Pozitívum: Sajnos nincs ilyen
Negatívum: A bel 1 osztály orvosai és ápolói hanyag és nemtörődöm munkát végeznek 5 napig volt a lányom bent és majdnem meghalt nem segítettek rajta inkább átpasszolták pestnek holott a kezeléséhez minden feltétel adott volt itt is. Nincs ezeknek szükségük se új gépekre úgyse használják fizetésemelést meg a temetkezési vállalattól kérjenek mivel oda gyártják a pacienseket.
Kiszolgálás: 0,5
Komfort: 0,5
Szakértelem: 0,5
Átlag: 0,50

Hannibal89 (30 éves férfi) Salgótarján, 1 kórház értékelés | időpont: 2018. február 13. 8:06

Pozitívum: Bár lenne...
Negatívum: Bőrgyógyászat: ha az ember sorszámot akar kapni, minimum fél 7-től sorba kell állnia a kórház bejárata előtt, közben élet-halál harcot vívva a 99%-ban siető, épp ezért mindenkit odébb lökve tolakodó nyugdíjasokkal.Amikor szétfagyva, fél órás várakozás után bejutunk végre, jön a következő menet, versenyfutás a bőrgyógyászat ajtajához, ahol adják a sorszámot.Persze csak fél 8-tól, úgyhogy újabb fél órás lökdösődés roham jön...A nyilvánvalóan szakképzett diadalittas biztonsági őr, félig lefolyva megtöri a csendet:"álljanak sorba...legalább kettesbe" (kérdem én, miért kettesbe, amikor egy személy fogja adni a sorszámot?...persze semmi reakció)"viccből mondtam?...hát nekem jó, akkor ma nem lesz sorszámosztás"...Nagy nehezen magunkra erőltetünk némi sorszerűsèget, de mindenki vért izzad, hogy feladja a nehezén kitolakodott pozícióját.7:30, kezdődik a 3. menet.Kb 2mp telik el, mire egy hölgy a semmiből betoppanva beáll a sor elejére.Lincshangulat.A hős biztonsági őr felszólítja, hogy irány a sor vége.Semmi.Hősünk erre megfogja a renitensünk vállát, és megpróbálja odébb rakni. A hölgy felháborodik, így elkerülvén a száműzetést, és mostmár szabadon várva a jogtalan sorszámot, közben hangosan panaszkodva, hogy ő már itt ült régóta (lincshangulat 2.0), amit meg is kap középtájt!!!!!Közben persze én is buktam 3 db sorszámot, kettőt az elém furakodók miatt (mea culpa, nem voltam elég határozott, és veszekedős), egyet pedig amiatt, hogy megfogtam gyengéden a mögöttem álló kezét, amivel a vállam fölött átnyúlva próbálta elvenni az én sorszámomat...ezalatt a 2 mp alatt persze a kedves nővér más kezébe nyomta a számot.7:32->SORSZÁM ELFOGYOTT! Kórház-Emberiség : 1-1
Kiszolgálás: 0,5
Komfort: 0,5
Szakértelem: 0,5
Átlag: 0,50

farkasne@gmail.hu (72 éves nő) Bátonyterenye, 1 kórház értékelés | időpont: 2018. február 6. 18:53

Pozitívum: Tavaly nyár óta hályogműtétre váró betegként sűrűn meg kellett fordulnom a kórház szemészetén, úgyhogy volt alkalmam folyamatában megismerni ennek az osztálynak a működését és csak elismeréssel szólhatok róla.
Elismerő szavaimat még jobban alátámasztják a betegtársaimmal folytatott beszélgetések, a várakozások során csak dicsérő élményekről hallottam tőlük is.
Nagyon megnyugtató volt érezni és látni, hogy az osztály dolgozói -- nővérek, orvosok, asszisztensek-- milyen összeszokottan működtek együtt, mi betegek végig azt érezhettük, hogy ezek az emberek gyógyítanak, szívvel- lélekkel, amit ők természetesnek vesznek, hisz ez a munkájuk.
Most utólag elolvastam néhány véleményt a kórházról, amit feltettek a netre és az olvasottak alapján elszomorodtam, mert szinte csak negatív dologról írtak. Bizonyára joggal, de így torz kép alakul ki az intézményről, mert sajnálatos, hogy az elismerésnek sokkal kevesebben adnak hangot, pedig meggyőződésem, hogy abból lenne több.
Hogy ez miért így van, az bizonyára sok mindennel magyarázható, mindenesetre ez így igazságtalan. Aki rosszat, felháborítót tapasztal, az például nagyobb késztetést érez, hogy vegye a fáradságot a beírásra, mint azok, akik elégedettek, mert ők úgy vélik, természetes dolog az, amit tapasztaltak a gondos gyógyítás során, elvégre ez a normális. Noha ez bizonyos értelemben így is van, mégsem igaz, mert a tapasztalatok szerint a kórházakban ma már az a „normális”, a jellemző, ami a betegeknek cseppet sem az. Ha tehát a beteg olyan bánásmódban részesül, amit ő emberségnek érez, akkor nem ártana ezt jeleznie is, különben a lelkiismeretesen munkálkodó embereket belemossa az elviselhetetlen átlagosba azzal, hogy ha valami mégse jó neki, szabadjára ereszti a panaszát, ha meg jó, elmegy mellette, mint a vak.
Azt viszont a kórháznak is tudomásul kell vennie, hogy sok idős ember, aki a jelek szerint jó véleménnyel van ezeknek az embereknek a munkájáról, nem is igen tud visszajelezni, mert nem tud eligazodni a beírás technikai megoldásában. /Tőlem nem idegen az internet, de azért elég nehezen sikerült megtalálni a beírás módját rajta /.
Farkas Ferencné, Bátonyterenye
Negatívum: Nem tapasztaltam ilyet.
Kiszolgálás: 5,0
Komfort: 5,0
Szakértelem: 5,0
Átlag: 5,00

  1. Pánikbetegség
    összesen 120 kórtörténet, legújabb: Kittipang00
  2. Pajzsmirigy betegségek, hipo- és hipertireózis
    összesen 42 kórtörténet, legújabb: Csabyka33

  1. Szent Borbála Kórház
    (47 db), legújabb: Tim99
  2. Kaposi Mór Oktató Kórház Mosdósi Telephely
    (14 db), legújabb: gyurcsek