Céghírek

A Coca-Cola nagyobb hangsúlyt helyez a cukor nélkül készülő variánsaira

betegszoba.hu


A Coca-Cola Magyarország egységesíti a hazánkban forgalmazott Coca-Cola márkákat, ugyanakkor nagyobb hangsúlyt helyez az eddig külön brandként kezelt Coca-Cola light és Coca-Cola zero termékvariánsokra.

 A csomagolástól a reklámfilmekig, a boltok polcaiig minden megváltozik: az egységes márkamegjelenés célja, hogy a fogyasztók jobban megismerjék és szívesebben kipróbálják a Coca-Cola kalóriamentes változatait és a különféle kiszereléseket. A cukormentes Coca-Cola változatok mostantól minden reklámfilmben és hirdetésen is megjelennek.

„A Coca-Cola a világ egyik legkedveltebb márkája. Mától lehetőséget kínálunk fogyasztóinknak arra, hogy továbbra is élvezzék azt a márkát, amit ismernek és szeretnek, még ha ízlésük vagy életmódjuk miatt cukormentes változatot is választanának" – mondta az új stratégiát bemutató rendezvényen Niklós László, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ügyvezetője. „A túlzott cukorfogyasztás senkinek sem tesz jót. Új stratégiánk is megerősíti, elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a kalóriamentes Coca-Cola termékeinket minden eddiginél elérhetőbbé és vonzóbbá tegyük a fogyasztók számára, és segítsünk nekik tájékozódni, hogy megalapozott döntéseket hozhassanak."

Reflektorfényben a light változatok 

A Coca-Cola Magyarország továbbra is segít fogyasztóinak döntést hozni abban, hogy mennyi cukrot kívánnak fogyasztani üdítőitalaikkal. A vállalat 2020-ra Magyarországon is szeretné megduplázni a cukor- és kalóriamentes Coca-Cola variánsok volumenrészesedését a márkán belül. Ezért a cukor- és kalóriamentes variánsok minden Coca-Cola reklámfilm végén szerepelni fognak – a vállalat ezzel gyakorlatilag megkétszerezi a korábbi Coca-Cola zero és Coca-Cola light márkák reklámköltését. A fogyasztók az üzletek polcain is gyakrabban találkozhatnak majd a két cukormentes variánssal.


A különféle kiszereléseket is igyekeznek majd megismertetni, a 250 milliliteres klasszikus üvegpalacktól és a 0,33 literes fémdoboztól a 2,25 literes PET-palackig, így a fogyasztók könnyebben kiválaszthatják a maguk és családjuk igényeinek leginkább megfelelőt.